لبخند و گریه

لبخند و گریه
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لبخند و گریه و آدرس smile-cry.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

جدائی

جدائی

هوا اینجا نفسگیره، صدام از بغض میگیره
غم کی مثل من اینجا، به این اندازه دلگیره
هنوز حس میکنم گاهی، کنار من همین جایی
ولی تقدیر من میگه، که اینجا نیست تنهایی
چه آسون آرزوهاتو، تو دست غصه جا دادی
حقیقت اینه که دیگه، تو با این خاک همزادی
دارم میرم بدون تو، بدون انتظار تو
فقط با خاطرات تو، فقط با یادگار تو
چجوری روبرو شم با، نگاه پر سوالی که
تو رو میخواد و کم داره، تو این روزا که تاریکه
چجور پنهون کنم رفتی، چقدر این درد سنگینه
تظاهر کردنش سخته، چقدر این قصه غمگیمه
دارم میرم بدون تو، بدون انتظار تو
فقط با خاطرات تو، فقط با یادگار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, ] [ 18:58 ] [ нΛ௱ƐÐ ]

درباره وبلاگ

سلام امیدوارم از وبلاگ خوشتون بیاد.قرار توی این وبلاگ مطالب عاشقانه و مطالب طنز قرار بدیم با نظرات خوب خودتان مارا یاری کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 293
بازدید کل : 63361
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

<