لبخند و گریه

لبخند و گریه
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لبخند و گریه و آدرس smile-cry.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 اجازه هست تو رو تو کوچه ها داد بزنم؟

رو پشت بوم خونه ها اسمتو فریاد بزنم؟

اجازه هست مردم شهر قصه ما رو بدونن؟

اسم منو عشق تو رو توی کتابا بخونن

اجازه هست که قلبمو برات چراغونش کنم

پیش نگاه عاشقت چشمامو قربونیش کنم

اجازه میدی تا ابد سر بزارم رو شونه هات

روزی هزار و صد دفعه بگم که میمیرم برات

اجازه میدی که بگم حرف عاشقانه ام تویی

دلیل زنده بودنم درد ترانه هام تویی

اجازه دارم به همه بگم که تو مال منی

ستاره ها اینو میگه که تو اقبال منی

اجازه هست جار بزنم بگم چقدر دوست دارم

بگم میخوام به خاطرت سر به بیابون بذارم

اجازه تو دست تو و اجازه من دست تو 

خنده من خنده تو، شکست من شکست تو..




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, ] [ 11:40 ] [ нΛ௱ƐÐ ]

درباره وبلاگ

سلام امیدوارم از وبلاگ خوشتون بیاد.قرار توی این وبلاگ مطالب عاشقانه و مطالب طنز قرار بدیم با نظرات خوب خودتان مارا یاری کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 280
بازدید کل : 63348
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

<