لبخند و گریه

لبخند و گریه
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لبخند و گریه و آدرس smile-cry.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اروم تر سکوت کن

صدای بی تفاوتی هات ازارم میده

 

فرستاده شده توسطNahal02 



نظرات شما عزیزان:

نگین جون
ساعت23:10---9 بهمن 1391

سلام وب خوشملی داری خوشحال میشم منو بلینکی منم با هر اسمی بگی لینک میکنم راستی اگه نیای وبم ونظر ندی دعاااااااا

میکنم سوسک بشی حالا خودانی پس منتظرم فعلا بای




sepide
ساعت21:24---9 بهمن 1391
mamnoon k sar zade budio nazar dadii linkeet kardaam toam mano ba hamun esme faryade bi seda link kon dooste aziiz

Nahal02
ساعت18:07---7 بهمن 1391
سلام
موردی نداره ...

خوب برادر من میای نظر میذاری ، آدرس وبتم بذار ... کلی تلاش کردم تا دوباره بتونم بیام تو وبت
من لینکت می کنم ... شمام با اسم همون "باران" لینک بفرمایید


منا
ساعت16:36---7 بهمن 1391
سلامممممممممم منوبه اسم شمیم عشق لینک کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, ] [ 23:37 ] [ нΛ௱ƐÐ ]

درباره وبلاگ

سلام امیدوارم از وبلاگ خوشتون بیاد.قرار توی این وبلاگ مطالب عاشقانه و مطالب طنز قرار بدیم با نظرات خوب خودتان مارا یاری کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 295
بازدید کل : 63363
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

<